Maticulous – Mello Instros [Beattape]

Beattapes… music to work to… Es soll ja immer noch Menschen geben, die sich sowas noch nie reingezogen haben. Zu dieser Gruppe zählen dann wohl besonders arbeitslose Kinder und Philipp Lahm, der spätestens in 2 Jahren auch über diesen/s Blog lästern wird, weil ich ihm nicht erklärt habe, dass ein Tape in diesem Fall kein Verband ist…

Produzent maticulous haut sein erstes Beat Tape “Mello Instros” als Free-Download raus. Für die Cuts zeigt sich DJ Brace veranwortlich, für den Mix The Audible Doctor. Leider keine Preview, aber der Download lohnt sich. Sagt Pascal.

Free download of my first instrumental project – a collection of chill beats to vibe out to. I hope you enjoy! Says Maticulous

Download: mello instros


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s